Hola Barcelona!

Kom till Barca igar, efter att ha akt natttag i 12 h. Vilket va as mysigt :D vi har fatt ett hostell ca 5 min gangavstand ifran stan och ca 7 min ifran stranden! Vi har eget rum och perfekt! Vi har shoppat massa(las JAG), atit gott, legat pa stranden, lekt i vagorna, gatt i mysiga grander. Ca 35 grader pa dagarna och 25 pa kvallarna. Idag har vi legat pa stranden hela dagen och brannt oss lite, hehe! vi orkade inte kopa solkram.. bra dar! Sen har vi aven bokat batresa till Palma pa MAllorca! NAra och kara som ska dit imorgon sa da tankte vi att vi aker over dit. Sen vantar nice, kaen, monaco, venedig, rom, kroatien och prag! sweet sweet!

Ikvall ska vi ut en svang och dricka goda drinkar :) imorgon vantar en dag pa stranden och lite sightseeing!

Maste aven saga att jag har en helt underbar pojkvan! DU ar grym!

Kommentarer
Postat av: danielo

då skulle jag vilja veta mer exakt vart du bränt dig ;).. nädå, ajabajja.. köp solkräm, inte så hett å va hummer liksom, bompilibom!



du är bäst bella, I like you alot! xo xo xo

2010-09-10 @ 23:47:40
Postat av: Erica Ekblad

Vad tycker du om min blogg? Finns det något jag bör ändra? Kram

2010-09-18 @ 14:15:54
URL: http://ekblaad.blogg.se/
Postat av: mickaela

uppdatera mera! vill höra mer om din tripp :)

2010-09-29 @ 11:33:17
Postat av: Pernilla Ristenvik

Hej min lilla /stora kusinbarn , jag ville att du skulle komma på midsommar. Men det är KUL att se din pappa på TV "Superstar".

Kan jag få din msn om du har någor/mail.

jag älskar din blogg , kollar den hela dagarna typ men du har inte lakt in något , kolla min blogg som är http://pecr.blogg.se men du får lösenordet när jag får mailen om du har någon , som du antagligen har ! Kram kusinbarnet Pernilla ristenvik

2010-09-29 @ 19:52:06
URL: http://pecr.blogg.se/
Postat av: Sandra

lägg upp bilder från din resa!! :D

2010-10-04 @ 18:54:34
Postat av: Anonym

haallååå bells! börja blogga lite igen.. ;) OCH lägg in några fler bilder från resan om ja inte hinner hem till dig före ;)

2010-10-14 @ 22:37:34
URL: http://fridabroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0