First stop; Heidelberg!

Igår kväll anlände jag till Heidelberg här i Tyskland. Daniel körde mig till Göteborg där flyget gick. Jätte jobbigt att lämna han och säga hejdå men vi ses snart igen!  Men flyget gick iaf bra och jag hann med bussen så det gick okej.
Lollo och Clara hämtade mig på bussstatioen och det Var underbart att få träffa min bästa vän igen. Blev grille och massa snack när vi kom hem. 

Idag har vi åkt in till stan och det är jätte fint här med jätte fint väder och massa mysiga gamla gator och berg. Ätit gott och ätit spagettiglass som är speciellt för tyskland, hur gott som helst! 
Vi har även bokat vår första biljett till Paris som vi åker till på måndag morgon. Känns häftigt som fan! 

Ikväll så ska det jätte stora slottet som är uppe i bergen lysas upp med raketer och grejer så det ska vi åka och kolla på, sen ut och äta sen blir det att inviga bargatorna här i tyskland. Det är en jätte stor studentstad så det kommer nog bli jätte roligt! 

Bloggar mer imorgon. Saknar er där hemma. Tjing

Kommentarer
Postat av: daaaaaniel

woman, ta med nyckeln till slottet så flyttar vi dit när du är färdig åkt me tågen!! kyss å kläm, saknar dig min bästa babe!!

2010-09-04 @ 19:41:13
Postat av: Anonym

Saknar dig oxå,min söta Dotter!!

2010-09-04 @ 20:13:39
Postat av: Linnea

åh, du kommer somsagt att ha det helt underbart, eller NI! saknar dig så redan sis! <3

2010-09-05 @ 14:04:28
URL: http://nelsons.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!hittade din blogg när jag googla london bloggar. haha känner du också jin? känns som alla svenskar gör det :)



funderar på åka dit för att försöka jobba, hur lätt/svårt tror du det är att få jobb. har du några bra tips?? :)



/linn

2010-09-05 @ 22:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0