Bonjour Paris

I sondags besteg vi ett stort berg, det var typ det jobbigaste jag har gjort, min puls var pa max, haha! Men det var iaf jatte fin utsikt!
Sen hade vi fatt ishockey biljetter(ishockey ar jatte stort i Mannheim) sa det var ca 13 000 askadare. Sa dar satt vi och drack champagne, at varsta goda maten och de sjukaste efterratterna! kul kul!
Igarmorse var det dags att aka till paris, vart tag gick vid halv 10 och allt gick helt okej, det var ngt fel pa taget sa vi fick byta ngnstans i Tyskland men jag sov hela resan. Efter ca 3,5 h var vi framme. Metron till lagenheten dar vi bor och min rygg och nacke var HELT dod! hur fan ska jag palla en hel manad med ryggsacken.. haha jaja! det far bli ett senare problem.
Igar gick vi och gick vi. Vi sag Triumfbagen, oskyldige mannens grav, Champs Elysees, Musee Du Louvre, Jardin des Tuileries, Place de la Concorde och lite av shoppinggatan:) Hann kopa ett par coola byxor..
Vi kollade aven tagen upp till London, och han sa att det kostade 89 Euro var?!?! 89 javla Euro, skulle liksom inte varan biljett tacka sa vi fick aka gratis i hela Europa? nejnej.. Sa far se om vi skippar London sa aker jag dit direkt nar jag kommer hem ist!
Jaja, tjat tjat! sahar brukar ju inte min blogg se ut medbara massa trakig text, men tankte att det kunde vara kul for nara och kara att folja :)
Idag ska vi se Eiffeltornet, Notre dame och secondhand shopping!
Skot om er, Vous me manquez

Kommentarer
Postat av: Linnea

DU! min lilla älskopälsko. ASkalas, att du skriver här! och en sak till, svinbra om du tar lonodn när du kommmer hem, för då tar du ju det med mig?! SKITBRA. var rädd om dig, er!!! love you

2010-09-08 @ 19:35:57
URL: http://nelsons.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-08 @ 20:33:18
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0