You make me sick










Lite pics sen Brian var har, det var mycket mysigt och trevligt. Allt rullar pa har i London, varen ar har och det ar sol varje dag och jatte varmt! Var pa fotboll igar. Chelsea - Inter, sjukt coolt. Hade Inter malvakten som kund pa dagen inne pa jobbet. Han var assnygg, och sen ar jag ju lite kandiskat ocksa.. haha! 

Annars da.. Sjuk i helgen, vilket ar sadar kul! Kommer massa besok snart, fina vanner jag har.
Shoppar pa tok for mycket dock.. Denna stad ar inte sa bra for min ekonomi kan man saga men jag gillart! Synd dock att jag jobbar hela tiden sa att jag inte kan anvanda mig av kladerna, men det far jag gora nar jag kommer hem!

Ska forsoka blogga lite mer! skot om er. tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Härligt bilder!

2010-03-17 @ 22:00:03
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: moster jenny

Äntligen skriver du här igen har saknat din blogg. Hoppas vi ses snart miss you <3 kraaaaaaaam

2010-03-17 @ 22:25:21
Postat av: Linnea

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!! saknar dig alldeles för mycket sis <3

2010-03-18 @ 02:01:07
URL: http://nelsons.blogg.se/
Postat av: Frida

hej Bella! Du verkar ju ha det kanon där borta! Tänkte bara höra med dig vad det är för kamera du har nu och om du är nöjd med den. Tänkte nämligen kolla lite i usa (ska över dit på söndag och hälsa på jessica i new york), det är ju ganska billigt där. Men jag har sån beslutsångest över vad jag vill ha. Måste vara en man kan växa med, men inte så avancerad att jag inte klarar av den. har du något tips? ;)

Kram!

2010-03-18 @ 10:51:52
URL: http://fridajingblad.blogg.se/
Postat av: frida asp

fin fina bella. JAG SAKNAR DIG! tänk lite på mig när du shoppar... (A).. HIHI. kom hem nu din bajskorv. <3<3<3 lovelovelove

2010-03-18 @ 17:19:50
Postat av: lina palmgren

SNYGGA BILDER! :D snart kommer vi och hälsar på dig! :) puss puss <3

2010-03-25 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0