Trött på inget, trött på ALLT


Pic jag och världens bästa Lernik i london

Jag har lust att skriva av mig, av livets alla tankar, känslor, funderingar och åsikter men det går inte! Det är synd, för jag behöver det. Ska bli skönt att åka till Stockholm på lördag! Nu ska jag ut och köra cab sen träffa min tvilling Bella.

Lite svar på frågor;
Skorna kommer ifrån Nelly som sagt och kostade 349 riksdaler, billigt och bra!

Fotot på min header är det min kära vän lovisa som har tagit och det är jag på bilden, sen har jag redigerat den lite. Den är tagen för ett år sen, så dags att byta nu kanske?

Jag har inte allt planerat på midsommar (som vanligt) Men det blir nog middag med tjejerna, lite lekar och sådär (allt som här midsommar till) sen vidare och träffa andra vänner som är här och hälsar på i Halmstad. Sen får vi se om det blir Leffes eller stan eller något liknande. VI får se vart vindarna tar oss. Eller kör jag en helomvändning och följer med familjen till vårt landställe som är en tradition!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0