Overdrive


Här var det tomt som bara den..! Men jag hoppas ni förstår min anledning till den lilla pausen. 
Hänt rätt mycket de senaste veckorna. Är inne på min andra jobbvecka i Båstad vilket är jätte roligt. Första veckan var det Corona försäljning på stranden. Sjukt soft. Nu jobbar jag på Vattenfall för tennisveckan(vi är huvudsponsorerna under veckan) som eventpersonal. Sweet som attan. Man träffar så himla mycket folk och mina jobbarkompisar är helt underbara. Varit jätte mycket och hälsat på mikael i grötvik! det känns skönt och det känns att han finns ibland oss.  
Har tagit en del bilder så dem kommer in när jag kommer hem ifrån båstad. Hoppas ni finns kvar och hittar tillbaka. 

Imorgon är det begravning vilket är så sjukt jobbigt! Kommer bli en tung dag men ska bli skönt att få träffa vännerna ifrån uhamn! Då är vi alla samlade för dig Mikael! sköt om er och ta vara på varandra. Hörs snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0