skinny love


Glomde extarna harddisken pa hotellet sa far bli denna bilden igen!

Igar sa var ju jag och lina och lollo och kollade Big ben, Westminister, London eye, Tower Bridge, London bridge, Buckingham palace osv! Sjukt maffigt verkligen. Sen rakade vi ta helt fel buss och kom ut i varsta slummen, as laskigt verkligen! Lina har bilderna, sa ni far se dem imorgon eller ikvall!
Fick precis ett samtal ifran Calvin klein som sa att de ville att jag skulle komma pa intervjuv pa lordag, ska bli jattte roligt! Verkar som de var valdigt intresserade da de bade har mailat, spelat in pa mobilen, ringt och massa. Hoppas jag gor bra ifran mig bara!

Imorgon fyller jag ar!! JIPPPIEEE, hoppas jag far frukost pa sangen imorgon av lilla frida :) haha, man ska inte hoppas pa for mycket. Sen ska jag hem till lina och louise och ata tarta och sa. Sen pa kvallen ska vi fira det rejalt med att ga ut (ovanligt, haha) pa troligen movida! FUN FUN

Annars da, lagenheter gar det lite segare med, men kanns lite jobbigt att skriva pa en lagenhet och sen inte fa ngt jobb :S Sa vi bor fortfarande pa hotell!

Hors senare! PUSS saknar er dar hemma JATTTE mycket och tanker pa er varje dag.

Kommentarer
Postat av: Farmor & farfar

Grattis på din födelsedag vår älskade flicka.

Ni verkar ha kul och det ska ni ha tycker vi.

Kram

2010-01-13 @ 14:30:26
Postat av: julia

alltså jag är sjukt imponerad att vi vågar göra denna resa, bara chansa liksom. lycka till med jobben! gillar att läsa om era äventyr! :D kram

2010-01-13 @ 16:48:57
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: tilda

åfifan åfifan! jag e sjukt grön!! :O vill meee!

2010-01-13 @ 17:34:51
Postat av: Linnea

ÅH du är så jävla fin syster! ETT STORT FETT GRATTIS och hoppas att du får världens bästa dag, önskar att jag kunde varit med dig och dansat och skålat in din 19-års dag!

LOVE YOU!

2010-01-14 @ 02:33:57
URL: http://nelsons.blogg.se/
Postat av: Ronja

Gud va fin du är!

2010-01-31 @ 20:22:05
URL: http://rounji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0