see you soon



Haha, två cambilder ifrån hotellrummet! (ma&pa i bakgrunden)

Okej, mamma och pappa är alltså här. Så bor på hotellet med dem nu. Vi har varit ute och ätit jätte god mat och myst. Igår var vi på Portobello market i Notting hill. Gud det var rena paradiset! BARA fullt med smycken och ringar(ja ni vet nog vid det här laget att jag är lite svag för ringar). Dock rätt dyrt. Det var vår i london igår igen och solsken och klarblå himmel. Jätte vackert i Notting hill. Där ska jag bo när jag bli stor..
Sen var vi lite i stan och kollade lite. Köpte även biljetter till Musicalen The lion king som vi ska gå på idag. Vilket upplevelse!
Juste, fick en jätte fin dator av min kära mor och far när de kom. En liten mini blogg data! Så nu mina vänner kan jag blogga mkt.

Nej nu blir det oxford och shopping. Hotellfrukosten här är to die for btw!! allt ifrån fruktsallader, pannkakor, croissanter, osbrickor, frallor och ja ALLT! lyx!

Kommentarer
Postat av: tove

nej men åh, det låter verkligen superbra! :) har du kommit dit nyligen? nej, jag har också det, det gäller att ha tur och hamna hos en bra och öppen familj, och sen att man själv passar för den lite knepiga situationen som det är att bo hos en ny familj liksom! :) men nu ska jag iväg på samma sorts uppdrag till mallorca med en kompis, så det blir nog bättre :) tack så mycket detsamma! kram!

2010-01-31 @ 12:06:59
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha nej fan va coolt att du flyttat dit;D va kul!! vi åker den 1 mars:D



www.lundbergsusanna.blogg.se

2010-01-31 @ 12:08:55
Postat av: moster jenny

Miss you <3 åååå vad roligt att ni fått lägenhet och jobb bra jobbat bästa Bellis kraaam din moster

2010-02-02 @ 21:21:13
Postat av: Bella 2

Uppdatera bella... Jag vill läsa hur du har det :) <3

2010-02-03 @ 20:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0