Marble arch park west n 6, flat 415


underbara london!

Okej, som sagt! Det har hänt mycket denna vecka, men tar det lite kortfattat. I söndags så ringde jag till en mäklare så gav mig ett nummer till en man som hade massa lägenheter i marble arch! (Ca 10 min gång från oxford street) Han hade en lägenhet till oss på samma gata som lina och louise bor på. GREAT! Vi gick på visning redan samma kväll och fick träffa de killar vi skulle bo ihop med. Det är 7 italienare, Alessandro, Alberto, SamSam, Mohammed, David, Pauola, Markim som bor där också. Vårt rum är de största med en dubbelsäng och en enkelsäng, en egen toalett med dusch osv, en hel vägg med garderober och en soffa och lite stolar. Ska även få tv och kylskåp på vårt rum. Sen delar vi kök med de andra killarna. Vi bestämde oss redan samma kväll/natt att ta det. Inte trodde jag att min första "egna" lägenhet skulle ligga mitt i centrala London.

Jobbet går fortfarande jätte bra, trivs jätte bra och arbetskompisarna är underbara och vissa t om snygga (A)...
Min chef tycker nog om mig väldigt mycket. Så i veckan fick jag och tom(en kille på jobbet) biljetter till Champions leauge matchen Chelsea - Inter! Med tillgång till att träffa spelarna efter matchen! HUR COOLT? Får säga till när jag vill gå på arsenal, manchester bla bla bla också.
Jag jobbar på Stella McCartney avdelningen så fått Stella kläder nu som jag går runt i hela dagarna. Han sa att om jag säljer bra så kommer jag bli sponsrad av stella!
Har jobbat med mannen som designar Adidas Accessoarerna hela veckan, helt underbar man verkligen!

Denna stad är full med möjligheter och allt öppnas helt plötsligt till nya upplevelser och erfarenheter.

Mamma och pappa kom i torsdags, vilket är jätte mysigt. Så nu bor vi på hilton hotell över helgen. Underbart vackert vid tower bridge och utsikt över hela themsen. Berättar mer i ett annat inlägg vad vi gjort/ska göra. Fick en data av min kära mor och far när de kom så nu kan jag blogga MASSOR! hur bra?

Nej för mkt text, men hade mkt att ta igen! Hörs imorgon. Nu sängen och hotell lakan! kiss kiss bang bang

Kommentarer
Postat av: tove

ja, det är verkligen det, gillar verkligen london! vad gör du där? :) jag var au pair i nån månad, trivdes inte i familjen så jag stack hem men jag trivdes däremot väldigt bra i själva staden så det var synd. kram!

2010-01-31 @ 03:02:37
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh, allt låter så sjukt kul och spännande! :D

2010-01-31 @ 11:40:42
Postat av: julia

det är så roligt att läsa hur ni lyckas! ni är grymma! puss

2010-02-02 @ 15:20:59
URL: http://amilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0