i'm gonna kick some ass at Adidas


Jag och söta Lina på Movida i torsdags!

Hade ju som sagt 3 arbetsintervjuver i lördags! Usch vad nervös jag var! Första var på Calvin klein och det var en rätt intressant intervjuv då jag fick visa vad jag gick för ute i butiken och så. Han var jätte trevlig och sådär, men nu var det såhär att han precis anställt ngra men han ville ändå träffa mig eftersom han var intresserad av mig, men han skulle ringa i slutet av nästa vecka ang besked. Sprang till nästa som låg vid Covent Garden. det var Russell and Brombley. Gud 1,5 h tog det men det var bland det trevligaste jag gjort här under min tid i london. Mannen i ca 50 år åldern var HUR COOL som helst! vi snackade om allt ifrån mode, musik, nattklubbar, fotografering till ja då jobbet! gud, det var verkligen jätte roligt och alla var hur trevliga som helst. Han sa att om han kunde skulle han anställa mig nu direkt för fulltid! Men att det inte fanns fulltid ledigt så då skulle jag få skriva ett kontrakt på 15 h/veckan. Vilket är typ mindre än deltid, (skulle få mer efter ngn månad) men det skulle jag aldrig gå runt på med den hyran vi kommer ha!
Sen fick jag springa till min sista intervjuv för Adidas, gud jag var helt svettig när jag kom dit! Men väl där fick jag ha en väldigt tråkig intervjuv i ca 15 min. Sen sa han att jag fick jobbet och kan börja på onsdag kl 12.00! Tjänar bra där och får gratis träningskläder att ha på mig på jobbet;) haha! Måste nu bara fixa taxeringsnummer och öppna ett bankkonto, lite jobbigt dock.

Men känns iaf sjukt skönt att ha fått jobb :D Lite stolt över mig själv faktiskt!

Har gått och blivit sjuk dock, så jag har haft feber hela natten och dagen, men gått lite på stan ändå med l&l. Köpte fyra nya ringar på Aldo och as snygga på Marc jacobs! Köpte även ett armband från Marc jacobs.

Nu ska jag äta mango. Tjing Imorgon flyttar vi in i lägenheten :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vill inte låta som en språkpolis men det heter intervju inte intervjuv;) Bara så du tänker på det om du ska på några intervjuer i Sverige=).

2010-01-17 @ 22:50:41
Postat av: Linnea

Du är så duktig stjärnan, stolt över dig! Lycka till nu så hörs vi snart igen på skypa. Älskar dig!

2010-01-17 @ 23:02:34
URL: http://nelsons.blogg.se/
Postat av: Lina

Grattis Bella, bra jobbat :D jag drar snart med lisa och co. och hälsar på dig :) <3

2010-01-18 @ 00:28:39
URL: http://linaapalmgren.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur har du sökt jobb och lägenhet i London?

2010-01-18 @ 12:34:08
Postat av: moster jenny

Graaaaaattis Beeeeella du är såååååååå duktig moster e sååååååå stolt Lycka till <3 det kommer gå kanon bra Krya på dig nu o ha det underbart kraaaam din maoster Jenny obs det är inte jag som skrivit o vart språkpolis men det förstod du väl hihihih ;)

2010-01-18 @ 12:36:49
Postat av: julia

Grattis till jobbet, bra jobbat! :D

2010-01-18 @ 14:59:50
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: Linda

oj då GRATTIS till jobbet =)

2010-01-19 @ 15:35:30
URL: http://linda5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0