I will think of you

Ojojoj, tack for alla gratulationer pa bade facebook, telefon och har pa bloggen! sota ni ar :) Hade sjukt bra fodelsedag igar!
Borjade med att jag och frida gick ut och at frukost pa ngt stalle, haha ja kan ju kommenteras! ha! Sen gick vi i stan lite och sadar, kopte en jacka till mig sjalv. Sen akte vi till lina och louise lagenhet och jag fick varldens godaste tarta och en jatte sot turnalle. TAACK SOTNOSAR! Sen fick jag biljetter till JOHN MAYER har i london, fatta sjukt. jag ar kar i han. Sen akte vi till Movida och festade garnet och jag kan ju inte saga annat an att jag blev uppvaktad som aldrig forr! Cristalflaskor efter cristalflaskor! Ja ni far se bilder och videoklipp imorgon.

Imorgon ska vi sova hos l&l i tva natter for pa mandag flyttar vi in i var lagenhet. Ska pa 3 arbetsintervjuver imorgon med, dem ringde ifran adidas ocksa! sa lite nervig for det.

Haft en riktig hangover day today, usch! vi satt pa pizza hut i typ 4 timmar och skrattade sa vi grat! oj har livet leker verkligen i london! maste sova nu, blir en tung dag imorgon.

Glomde harddisken sa drg ingen bild. Men mer kommer imorgon, ville bara ge er lite news! XX

Kommentarer
Postat av: Sebastian och Leo

Kom ner på jorden

2010-01-16 @ 09:59:10
Postat av: julia

härligt att det är full rulle! Lycka till på intervjuerna. XO

2010-01-16 @ 11:31:31
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: ingerhjärd

SAKNAR DIG ÄLSKLING

2010-01-16 @ 14:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0