only you


thailand 09! Lovisa och jag

Broder har flyttat till thailand för ett halvår för plugg och imorgon åker mamma och pappa till thailand. Åh vad jag längtar tillbaka. Nu framöver så kommer hela familjen bo i olika länder. Mamma kvar i halmstad, pappa i köpenhamn, sebbe i thailand och jag i london! Splittrad som attan ett tag framöver.

Köpt två stora resväskor, adapter, tabletter osv idag till flytten. Packar för fullt, försöker hinna träffa så mkt vänner som möjligt hela tiden! Ja nu ringer det på dörren, det är nog lovisa. Hörs sen. PUSS

Kommentarer
Postat av: Linnea

MAMMA MIA! hur ska detta gå?! du i London och jag i USA, massa massa mil emellan oss?? skype,sms och fejjan säger jag bara. Vi hörs senare baby. LOVE!

2010-01-02 @ 19:23:39
URL: http://nelsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0