when i look at you, i see me


Underbaringen Fredrik!

Den 4 mars kommer denna snyggingen och en annan snyggin vid namn Brian hit och hälsar på lilla mig. Himla roligt! Pratade med Fredrik härom dagen och troligen så blir det han som flyttar ihop med mig i lägenheten. Pratat med min chef och han sa att han skulle fixa jobb till honom så det hade varit underbart om det blir så.
Vi kommer ha det amazing om han kommer.

Sen är det ju så att min andra bästa vän vid namn Lovisa kommer flytta hit i april och stanna i ngn månad för att plugga lite och kanske jobba lite. HUR BRA!!? jag älskar mina vänner mer än allt annat. Ni vet vilka ni är.

Imorgon får ni lite mer fashion bloggning, okidokii!? imorgon är det alla hjärtans dag med. Undra vem man ska gå ut med...haha! Hejsvejs vilken dålig blogg jag har för tillfället. Skärpning nu tack.

Kommentarer
Postat av: J

Nu har jag en fråga. Bor du inte tillsammans med din reskompis längre? Isf, varför?

2010-02-14 @ 16:39:39
Postat av: Fredrik

Nu kööör vi! ;)

2010-02-15 @ 11:28:37
Postat av: Jennifer Klingvall

Hej Bella ! Låter ju sjukt bra om Fredik gör dig sällskap i London :D Annars om det inte blir så, så är jag lite sugen på att komma till London hehe... Hör av dig om du tycker det låter som en bra ide! =)kram

2010-02-15 @ 14:34:07
URL: http://jenniferklingvall.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Jag ska flytta dit, det är klart. Men jag tycker du gott kan komma också ;) låt oss göra London till ett tuffare Oslo!

2010-02-15 @ 18:48:09
Postat av: Cathi

Hejhej, tänkte bara fråga lite sådär om jobb i London :) Hur mycket har du jobbat innan i sverige och vad har du på ditt cv? Du behöver inte svara om du inte vill, jag blev mest nyfiken eftersom att du är 91:a (som jag förstod det som) och det är jag med. Jag och en kompis funderar att flytta dit om ett år då hon har gått ut högskolan, så jag är verkligen nyfiken bara :) Och är det lätt att få tag i jobb i London?



Kram.

2010-02-16 @ 19:08:25
URL: http://violacathrine.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Var är uppdateringen smellis?

2010-02-18 @ 17:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0