rewind

Hatar all elektronik som finns! Fick en data av mamma och pappa när dem kom hit, fått internet och allt. men efter att använt den ca 3 gånger så går den sönder.. JÄVLA SKIT! jag blir så trött på allt då. Förstår att ni är trött på undanflykter nu men what to do? iaf, lite news för er som fortfarande är intresserade av att veta vad jag gör här borta.
Fredrik flyttar in snart! han och Brian kommer den 4: e mars, då stannar fredrik och stannar här och bor i mitt rum! hur underbart?
Junita flyttade in igår. Två nya söta roomies alltså!
Lisa kom i torsdags natt. Hon hade tydligen en överraskning när hon kom. På med ögonbindel på oxford street kl halv fyra på natten. Där står världens underbaraste amanda. Jag älskar mina vänner som vet hur man ska få mig rörd och på bra humör. Vi har haft världens bästa dagar som har innehållt ALLT! gud, bilder kommer och mer text.
Lovisa har även bokat resa, 31 mars kommer hon och flyttar hit för 1-2 månader! Ska bli helt fantastiskt att få göra detta med henne.
Jobbet går fortfarande bra, lite trött bara, jobbar FÖR mycket typ. Imorgon blir det att gå ut och äta med Agnes, matilda, Karin och Anna för att fira Agnes som fyller år! Myspys!
Hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Linnea

DU ar sa JAVLA fin SIS! saknar dig, men vi ses snart! love you!

2010-02-24 @ 03:10:54
URL: http://nelsons.blogg.se/
Postat av: Anonym

bor du inte med Frida längre eller varför syns hon inte till på bloggen? :)

2010-02-24 @ 12:27:02
Postat av: Alexandra

Den nya tjejen Junita som har flyttat in, hon är från Jönköping väl?

En tjej jag känner.. gud världen är liten..

2010-02-26 @ 11:08:34
URL: http://alny.blogg.se/
Postat av: Micki

Sæger bara, køp en MAC!!!!! De krånglar ALDRIG!!!

2010-02-26 @ 16:27:23
URL: http://mikaelatham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0