i just want you closer!


Okej, fortfarande inget internet i lägenheten! FAN MEEH! Fått låna Lina och louise internet nu lite.

Iaf, utgång igår på China White och firade älskade Lina. Roligt var det där, bra musik och snygga killar! höhö. TRåkigt nog var jag tvungen att jobba kl 8 imorse. Det känns att man sovit 2 h inatt.. Jobbat 9 h idag. Går fortfarande bara bra på jobbet. En ny svensk tjej som heter sofia har börjat idag med, roligt! Ska träffa upp henne nu så kanske hon och hennes kompis ska flytta in hos oss i vår lägenhet! hoppas det!

Kommer få sova själv i ngra dagar nu, för fridas päron kommer så hon ska vara med dem. Fan vad tomt det kommer bli..

Jocke har bokat resa nu, 25-30 mars kommer han! Roligt :) Sen kommer Brian och Fredrik den 4 mars, wiho träffa bästisen igen! Kul att det är många som säger att dem vill hälsa på! det uppskatttas vill jag lova.

Roligare bloggning lovar jag när jag får internet på rummet. ska träffa vår hyresvärd nu. Tjing

Kommentarer
Postat av: sara

Hej :D vart har du köpt din klänning som du hade på studenten? tyckte den var underbar och behöver lite tips nu till min student? :) ha det bra!

2010-02-05 @ 11:58:30
URL: http://sarabanan.blogg.se/
Postat av: Linnea

kvinna, uppdatera mera! jag vill läsa om ditt liv hela tiden ju! saknar dig massor, love.

2010-02-06 @ 06:31:51
URL: http://nelsons.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gott!

2010-02-08 @ 09:27:09
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0