Growing up beside you



Some london pics!

ÅH äntligen i herrans skapare så har jag fått internet i min lilla lägenhet. Gud, det är en sån otrolig lättnad.

Igår så shoppade jag lite efter jobbet. Blev en jacka, en tröja, en kjol, en t-shirt/blus och två halsband! Gud vad nöjd jag är! Sen blev det en liten utgång med lite jobbarkompisar och chefen på en bar/club som ligger vid selfridges! Det var trevligt, dock ville chefen få oss alla packade, haha! kanske bara för att han själv var det.. Hoppas han kommer ihåg allt han lovade mig igår alltså!

Sen gick jag, sofia och Tom hem till oss och snackade lite skit och sådär. Fullt hus som vanligt med alla olika nationer. Sen skypade jag och Brian ända till 6 imorse. Snart kommer han och hälsar på den lilla sötnosen.

Idag har jag bara legat i sängen med datan i knät och skypat och slappat. Var ute och sprang i Hyde park också, riktigt skönt faktiskt. Ska göra det imorgon igen tänkte jag.

Nu sova! Tjing

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej! Älskar verkligen din blogg!!



Varför umgås du aldrig med din kompis Frida som du flyttade till london med? Hon nämns aldrig i din blogg längre och hon hade flyttat va? Varför? Det kanske är er ensak men..

2010-02-14 @ 17:00:34
Postat av: Fredrik

Nuuu du Smellson! Nu kan vi allt blogga ikapp! We're back! :D

2010-02-20 @ 07:50:22
URL: http://pojkarvillkillarkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0