Bad news never had a good timing



Okej, fortfarande inget internet i lagenheten! jag blir sa trott..
Iaf sa var vi ute igar, jag Louise, Clara och Sofia med Bruno och Borja. Tva snyggingar fran Spain som bor har i London. Dock inte lika snygga namn! haha. Vi var iaf pa China White. Sovit ca 20 minuter inatt. Borjade 8 imorse, lagom trott.
Trodde jag hade mitt mote med National insurance number idag med sa aker anda ut till Camden Town, nar jag val kommer fram as trott och sliten sa far jag reda pa att det var imorgon! FUCK sager jag da och far aka tillbaka till jobbet igen.
Jobbet har gatt fort idag! Min chef tyckte jag behovde annu mer Stella Mccartney klader sa jag fick mer klader och skor for ca 3000 kr. Gott det ja. Han ar for snall :)

Annars da! imorgon ska jag nog shoppa lite pa min lunch. Kanner att jag ar vard det. Hittat en askalas snygg jacka pa topshop och massa fint pa urban outfitters!

Maste hitta nagon ny som kan flytta in hos mig i mitt rum! Nagon vanlig sjal som ar sugen pa att flytta till varldens  basta stad med varldens mojligheter? :)

Svar pa fraga vad hotellet hette vi bodde pa innan vi fick flytta in i lagenheten ar : Alexandra hotel i paddington!

8 dagar kvar tills Lisfisen kommer! Nu ska jag och strumpan hem och sova och duscha. keep in touch!

- Living my dreams

Kommentarer
Postat av: upprörd mandy

VADÅ NY SOM KAN FLYTTA IN ?!?!?!?!?!??!!??!?!?!?!?!?!

2010-02-11 @ 00:55:24
URL: http://atroell.blogg.se/
Postat av: Linnea som inte fattar vad som händer

JA VAFAN???? varför bor du inte med frida längre? ska hon flytta ifrån dig? eller vad händer?? vafan....

2010-02-11 @ 06:32:52
URL: http://nelsons.blogg.se/
Postat av: Linn

Avundsjuk!!! Du kommer snart behöva lägga halva din lön på väskor för att få med dig allt hem!

2010-02-11 @ 10:12:11
URL: http://linn-linuspalinjen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0