First days in the lovely winterland










Oj, kom fram till detta fantastiska vita vinterland i fredags efter en lång tågresa på ca 16 h.. Kallt som attan med ca 27 minus grader. Håret och ögonfransarna fryser till is! Lite småtufft sådär.. 

Iaf, bor på Ovalen vilket ligger precis vid sjön och tar ca 5-10 min att gå till byn. Jätte fint läge och granne med systembolaget.. he he! 
Bor i en stor stuga på 2 våningar. Just nu är det bara jag, Vendela, Robin och Fredrik som bor där. Underbara människor. Men fler kommer att flytta in nu i veckan som kommer. Komiskt nog så bor jag och daniel grannar. haha! sick. 

Iaf, i lördags så var jag uppe på jobbet och eftersom liften upp dit inte har öppnat ännu så var det snöskoter upp som gällde, villket var helt fantastiskt kul och vilket utsikt ifrån jobbet, ja ni ser ju själv på bilderna jag tog ifrån jobbet och på jobbet. I lördagskväll var vi ute en sväng på wersens(där jag även kommer jobba), vinbaren och sen Dalhboms. Fett var det. 

Igår tog vi våra första åk i VM6:an, ringrostigt men jätte roligt. Sen var jag och Daniel och kollade skidkläder till mig, hittade ett par kickass snygga bralls som jag ska köpa idag! 

jaja nu tjöööötar jag här men nu sitter jag iaf på Åre Bageri och dricker varmchoklad och lyssnar på goo musik. 
Det var some updates. Hörs snart igen! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu hänger jag inte med, vad gör du i åre? jobbar? varför? haha! du går väl i skolan? :)

2010-12-06 @ 19:04:54
Postat av: Emma - SVAR

Hallå Bella! Ja det var det verkligen.. Nej jag har bara varit uppe över helgen och hälsat på. Ska du bo där uppe i vinter?! Fasen vad kul :D Pusskram

2010-12-06 @ 21:01:41
URL: http://emmabredell.blogg.se/
Postat av: Julia

Gud va roligt! Har precis kommit därifrån! :)

2011-02-25 @ 13:00:46
URL: http://amilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0