you've gone too far this time

Pic me by Lisa

Haft en super mysig kväll med fina vänner på Gastons ikväll med god mat och vin och massa skratt och snack! Imorgon ska jag gadda mig för andra gången, hoho! Sen vill jag ju till göteborg för att gå på Way out West, för bland annat att se Mumford & sons, Håkan och Axwell. Men biljetten ligger på 900-1000 kr för en dag.. och lite osäker om jag vill lägga det! Den som lever får se. 

Den där sjalen jag hade runt huvet är två st som jag satt ihop. Det är lisas faktiskt och vet inte vart dem kommer ifrån, tror dem är gamla som attan, Fråga henne :) www.lisahenningsson.blogg.se!
Ciaaoo

Kommentarer
Postat av: filippa

du är underbar bella, vet du det?

jag är så glad över att du är just min vän <3

2010-08-25 @ 19:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0