Little lion man


En bild ifrån förfesten innan krogsöndag! Chris(tror jag han hette, ifrån norge), jag och sandra!

Haft en jätte mysig dag i götet med en mycket fin pojk. Blev lite shopping, så som en neongul bh, en ring, ett armband, en magtröja och en transparant vit skjorta! Tackar för det. God lunch på uteserveringen och mysig fika, lite för mycket Mumford & sons i bilen och tävlingar! haha
Ikväll har jag träffat favoritsystrarna henningsson i ders lya. Är ju sambo här deltid, men svikit dem lite nu senaste veckan. Så det har varit chips, ben&jerry, choklad och skräckfilm(ja jag somnade i protest under täcket efter 10 min) Nu när jag vaknade så har vi haft gympa och dansat loss som galningar till hög musik! jag älskar er finisar. Imorgon blir det frulle med frapino och mys i staden med dano. Tjingtjing

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jasså, gått och blivit kär?!=)

2010-08-04 @ 08:58:47
Postat av: Sandra

Hej jag heter Sandra och jag är tjockast och fulast i Halmstad. HEJ SANDRA!

2010-08-06 @ 20:46:54
URL: http://sandrahenning.blogg.se/
Postat av: Maria, Norge

Hehe, han heter Chris og er faktisk en del av en av Norges største rap-duo :)

2010-08-07 @ 18:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0