i gave you all

Sandra och Jag! After beachen med Sandra och Lisa för någon vecka sedan

Jobbade igår, det var rätt lugnt. Det märks att turisterna har farit hem nu och att sommaren sakta börjar närma sig mot sitt slut. Vilket är sorgligt, jag får lite panik. Ska vi behöva vänta ett helt jävla år till nästa? usch.
Idag ringde min bästis lovisa ifrån Tyskland. Vi har nu bestämt vart vi ska åka när vi ska tågluffa som ska göras om mindre än 1 månad. 3 september åker jag till Tyskland och hämtar upp henne sen börjar vi i Paris. Gud vad detta ska bli roligt med min bästa vid min sida. Saknar henne. 

Nu ska jag fixa mig lite, sen blir det handla tills ikväll.

Svar till Jenny om jag gått och blivit kär; Visst har jag gått och blivit det. Mysigt va?
Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: emma

du måste berätta vad det snygga "bandanat" kommer ifrån. puss!

2010-08-08 @ 16:43:35
Postat av: bitte



Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling.

Börjar närma mig finalplats och vinner jag pris delar jag på vinsten



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Postat av: Anonym

skitfin bandana!!

2010-08-09 @ 02:07:48
URL: http://iiiisabellas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0