Nothing is wrong








Lite bilder sen idag! Underbara parker det finns här i london som alla bara chillar i hela dagarna.

Började med att jag och Fredrik var ute och sprang i Hyde park! Hurtigt värre. Sen gjorde jag och junis våra magövningar och åt våran gröt! haha. Sen gick jag och frida och juno till en park som ligger bakom oxford street och hade picknick, lyssnade på musik, snackade och solade! underbart. Sen kom lovisa och vi åkte till Camden market. Vilket är ett paradis med fullt med smycken, second hand och tattoställen! Vi satt oss vi vattnet och åt thaimat! Nu sitter jag i fridas lägenhet och ska äta tacos med Louise. Alltså varit en helt underbar dag. BLoggar mer snart och visar lite bilder sen camden:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0