datum amore. ad defendendum


En  gammal bild sen januari!

Tillbaka hemma i london. Blandade känslor, saknar er redan där hemma men ska ta vara på de sista månaderna nu i älskade london. Igår efter jobbet kom Frida och Lovisa till mitt jobb och så gick vi till Hyde park och satt oss och fikade och solade. Idag efter jobbet kom dem igen så åkte vi till Camden. Jätte mysigt verkligen, älskar't! Massa second hand och smycken.

Nu har jag klippt frida, och nu ska jag hem och kolla lite oc och sen sova. Imorgon släpper vi ny stella McCartney kollektion. Roligt! Hörs snart igen. Tjong

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej bella! jag har läst din blogg ett tag nu och reagerade lite på att du snart ska åka hem igen! varför då? :) Hur länge har du anställning på Adidas? Hoppas dina sista månader i London är awesome! bästa staden att bo i, vet inte om det är så med dig men när jag bodde där hade jag sånt lyckorus. Lyckan att kunna bo i en sån underbar stad och leva livet. kram.

2010-04-15 @ 01:58:37
Postat av: Linnea

Älskling! du ska veta att halmstad redan känns tomt utan dig, jag vill sitta ute på gatan och äta frulle med dig och snacka om allt mellan himmel och jord! Kom hem nurå!!

Till en annan sak, vems dator sitter du på? För din hårddisk var nämligen paj, så snälla stigge skickade iväg den åt dig. Vet inte när han får tillbaka den, men blir nog snart :) Men så du vet det i alla fall! VI hörs snart älskling, ska köpa mobil idag. Så smsar dig sen, LOVE YOU!

2010-04-15 @ 09:38:05
URL: http://nelsons.blogg.se/
Postat av: emelieskoglund.blogg.se

hej bella. jag undrar hur det kommer sig att du drog till london? tar själv studenten snart så har lite beslutsångest för vad jag vill göra, och london låter ju inte fel :)

2010-04-15 @ 16:35:05
Postat av: MONIKA

HEJJJJ PHILIPPA.



Tycker du skall komma hem snart så kan kan döda dig lite :))))) Nä men seriöst, saknar dig här hemma. Ser fram emot den massagen och OTH i oändligheter! pusspusspuss

2010-04-17 @ 11:59:46
Postat av: Agnes

Var kommer den svarta tröjan ifrån som du har på dig i inlägget "these streets"? Skitsnygg! :)

2010-04-18 @ 17:46:23
Postat av: emma.

hej bella. :)

hur är det med dig? Och hur är london?



du har inget tips på fina klänningar till skolavslutningen? :)

2010-04-20 @ 18:17:31
URL: http://eecr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0