Your Gonna Need Someone On Your Side








Pic: Bilder sen kvällen på resturangen

Var först och åt en god lunch i VIP rummet sen kollade jag när Köpenhamns handbollsdamlag spelade, som för övrigt är världens bästa lag, dem vann. Sen spelade pappa och dem mot åhus och även dem vann. Var två bra matcher. Sen åkte vi hem och jag kollade lite prison break. JAG ÄR HELT FAST! Sen fixade vi oss lite snabbt och nu har vi varit ute och ätit på en jätte mysig resturang med jätte god mat. Jag var klädd i min nya tröja/klänning från H&M och svarta högakilklackar till det.
Imorgon blir det en båttur!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är dina föräldrar skilda?

2009-09-20 @ 11:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0