why can't we just rewind




Pic: Me in Stockholm

Skinnjackan är ett måste i höst och vinter enligt mig. Min ser ut såhär. Zara it is.

Herre min skapare, på måndag flyttar jag till Köpenhamn. Följer ni med mig här på bloggen? Skickat iväg Cv:t till några idag och får hoppas på det bästa. Åker dit så länge tills det händer något som lockar mig mer. Fredrik har varit och kollat på lägenheten i stockholm idag, vitt, högt i tak, stora fönster och ja det låter bra. Det jobbiga är dock att vi inte får reda på om vi får den förens om rätt länge. Så därför flyttar jag till Köpenhamn så länge. Sen i  mars-april fyttar jag till London för att totalt leva livet!

Ni är många som har frågat vart jag har jobbat i sommar och svaret är då att jag har jobbat på ett penisonat/hotell som ligger i Frösakull. Där jag har gjort allt ifrån städat, haft frukosten, serverat, stått i receptionen, hjälpt kocken mycket inför bröllop, stora fester och caterings. Ja alltså det mesta.


Kommentarer
Postat av: Linnea

I neeed my bag! Vi byter tillbaks imorgon, eller i alla fall innan du drar, SES får vi också göra ju :)

puss babe!

2009-09-10 @ 00:46:06
URL: http://nelsons.blogg.se/
Postat av: Erica

Fan vad snygg :)

2009-09-10 @ 18:10:04
Postat av: fanny troell

faan va snygg du är snygging !!

2009-09-10 @ 18:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0