where is the love


                                                                                                                                                                                          Pic all from Copenhagen
Ensamhet, jag längtar på sätt och vis. Tid att tänka, tid att få känna efter. Att flytta till en stor huvudstad själv skrämmer mig inte ett dugg, det ska bli skönt. Man måste våga testa något nytt och kunna stå på sina egna ben och sedan vara stolt över sig själv vare sig man klarade det eller inte. för då har man iaf testat.

Flyttar i veckan och åker ner och söker jobb, har även sökt antal jobb här hemma men om jag inte får något där eller här så kan jag lika väl vara där. Det ska bli roligt att testa något nytt. Min pappa bor i köpenhamn, men han är hemma i halmstad lika mycket som där nere så jag kommer vara själv en del. Men det ska bli skönt, haha får se hur länge jag tycker det, men det är iaf den känslan jag har nu. Så var tror ni, kommer jag klara mig i en stor shoppingstad för att spara mina pengar till London? tror inte det va, men det är värt ett försök!

Nej nu har jag fått skriva av mig lite och klockan är på tok för mycket för lilla mig som ska upp och jobba imorgon, HEMSKT! Men sista helgen på detta jobbet, shiet, måste säga det till min chef imorgon. Önska mig lycka till. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till!

2009-09-05 @ 11:37:47
Postat av: Louise tvilling

Det kommer du klara galant tjejen! Lycka till! P.S du har grym stil!! D.S

2009-09-05 @ 13:57:01
Postat av: julia

Snygga bilder!

2009-09-05 @ 15:43:24
URL: http://stylebyjulia.blogg.se/
Postat av: fridisen

gumman tor på dig själv för jag tror på dig. Du är bäst!

2009-09-06 @ 12:59:28
URL: http://altemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0