"We are the outerummers in a bottle of wine"







Pic: Lovisa, joel & jag i mitt uterum under isoleringstiden

Åh vilket mysigt dygn jag har haft med två underbara vänner. Drinkar, vin, mörk choklad, vindruvor, chips, spelat spel, skrattat på tok för mycket, intärnskämt, lekt småstjärnorna när vi trodde att ingen såg och oj så fel vi hade, HA!, sovit jätte skönt, byggt koja för att det inte skulle bli ljust på morgonen, sjungit, lagat mat, kollat one tree hill och bara haft det JÄTTE mysigt. Tack för det.





Kommentarer
Postat av: Lovisa aka. Chris Martin :D

Småstjärnorna var de bästa, tyvärr slutade vi ganska snabbt :P hahah

2009-09-10 @ 19:10:02
Postat av: Lovisa aka. Chris Martin :D

Småstjärnorna var de bästa, tyvärr slutade vi ganska snabbt :P hahah

2009-09-10 @ 19:10:33
Postat av: julia

åh vad mysigt det lät! jättejätteJÄTTE bra blogg verkligen, kärlek till dig <3

2009-09-10 @ 22:59:07
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt att kunna mysa med goda vänner, glöm inte de, nu när ni skiljs åt.puss min goding:)mamma

2009-09-11 @ 08:33:42
Postat av: lisa

hej bella !

gick in å kollade i ditt arkiv idag för jag kände att jag beöhvde lite inspiration!

vart kommer den härliga zebrasjalen från och vet du vart man kan köpa ett sånt där halsband med massa kedjor ?



tack för en härligt blogg !

2009-11-21 @ 16:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0