the world we live in


Pic: Jag och Lovisa i Göteborg

Imorgon ska vi fira att det är min sista dag på jobbet så imorgon ska jag och lovisa köpa två flaskor vin, sitta i mitt uterum, beställa mat, äta ost och kex, tända en brasa, lyssna på skön musik, bli fulla, snacka skit, sova på madrasser på golvet, ha världens bästa bakisdag dagen efter och inte röra oss ifrån uterummet och bara ligga och kolla filmer hela dagen. Hur bra låter inte det?

Frida ringde från London och har nu snackat med henne i 30 min. Åh jesus vad jag saknar dig vännen.

Denna veckan ska jag hinna träffa Mikael, joel, Fredrik, Amanda, Frida och Lovisa innan hon flyttar till Tyskland på Söndag. Vänner ni är bra ni!


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag saknar dig med stumpan! jag kan ses närsom, bara säg till när du kan. Eller närsom efter torsdag typ :) Filmmys typ!

PUSS!

2009-09-08 @ 00:02:05
URL: http://nelsons.blogg.se/
Postat av: rebi

vad ska vi göra med våra liv bella? PUSS

2009-09-08 @ 13:00:44
URL: http://rebeckaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0