Truth, Bitter Truth

¨
Pic: in my window

Hemma från en riktig turistfälla som pappa och mamma lurade med oss på. Men det var mysigt och vi såg riktigt fina lägenheter och historiska ting. Så nu kan du vara stolt Lovisa ;)
Fast jag har en dålig dag idag och är irriterad på allt som rör sig och låter. Gah! Så sitter det är jävla unge framför mig som jag var tvungen att le emot varje gång hon vände sig om, vilket var en gång i minuten typ. dö!  
Behöver mina vänner idag, saknar er.

Tog en del bilder idag så dem kommer upp senare. Laterooo

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nu är jag glad, finally här du sett köpenhamns kulturella sida ;) jag älskar dig

2009-09-20 @ 19:57:56
Postat av: elin

vilken fin bild!

2009-09-21 @ 12:00:05
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0