Songs to Love and Die By


Pic: http://lefashionimage.blogspot.com/

Var ju tydligen inget idol idag men jag har ätit gott, kollat på tv, läst tidningar, lyssnat på musik och funderat på vad som ska inföskaffas på IKEA! Har även målat naglarna och för tillfället bytt från det svarta till rött! Kan liva upp min ofta svarta outfit. Great huh?

Svar till anonym: Först och främst tack!  Nej jag känner ingen här i köpenhamn förutom pappa. Känner väl hans kompisar och de i laget lite. Men inte precis någon jag umgås med. Men ser detta som en utmaning och bra erfarenhet att på egen hand skaffa mig ett jobb och få nya kontakter med folk. Men det tar ju sin lilla tid, så man får visa lite framfötter och inte bara sitta inne och tro att kontakter ska komma inspringandes i lägenheten. Sen får vi ju se om jag blir mobbad och ensamast i världen eller inte. HA! Det får tiden utvisa.

Kommentarer
Postat av: moster jenny

Hur går det i utlandet ;) kram <3

2009-09-15 @ 19:36:36
Postat av: moster jenny

men hallllåååååååå har du försvunnit i storstan eller............ uppdatering nuuuuuuuu <3

2009-09-16 @ 17:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0