Lars Winnerbäck får mig knäsvag


Pic: Jag i mina bästa dar.. sådär på kvällen när man inte har något bättre för sig

Gårkvällens/nattens jobb var hur kul som helst. Jag är stolt över mig själv fakitskt. Fick blanda massa drinkar och kunderna verkade hur nöjda som helst och fick kommentarer som " Den var helt perfekt, godaste drinken jag druckit". hur kul är inte det liksom. och stoffe & Eriks planer kan vara roliga! Var hemma vid halv 5 inatt. Så somnade vid 5 kanske. Så vid halv 2 väckte mamma mig. Kunde sova hur länge som helst.

Nu ska jag träffa Fredrik. Imorgon åker jag tillbaka till Köpenhamn igen! Later


Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack själv Bells. Det var jättekul att jag fick följa med.Sov också till halv 2 idag, riktigt gött ;) Lycka till med jobbsökandet nu :) Pussokram

2009-09-27 @ 16:31:19
URL: http://sarahbladh.blogg.se/
Postat av: moster jenny

Duktig du är jag vill oxså ha en drink av dig <3

2009-09-27 @ 20:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0