Jag lever, jag lovar



Pic: Dagens första består av mjukisshorts, paljettjacka, linne och smycken från H&M och skor från Din sko

Det går ju tydligen inte lägga in flera bilder på denna sega data. Jag som hade en massa att visa. Sorry för kass kvalité men denna datan tar inte in de bilderna med bättre upplösning.

Iaf, jag har inte haft någon data dessa dagar då jag har varit helt själv här i Köpenhamn i några dagar. Jag har shoppat, varit ute och sprungit, lagat mat, haft oc maraton och myst, med mig själv. haha!

Ska in till stan imorgon och lämna mitt cv i typ alla klädesbutiker. Var inne på Gina Tricot och skulle bara höra om de sökte någon personal. Och där stod jag utan CV och fick direkt gå på arbetsintervju och dem gillade mig jätte mycklet. Så fick inprincip jobbet, och någon utav cheferna ska ringa mig i veckan, men detta var bara en deltidstjänst. Och jag vill ha heltid. Så vet inte om jag ska ta det och skriva kontrakt med dem i någon månad?! Lite och fundera på där ja..

Imorgon kommer mamma och mormor och hälsar på. Trevligt!
Idag har jag varit med pappa på träningen, sen var vi på Fields(typ nordens största köpcenter) och kollade i affärer, åt lunch och kollat massa inredning till lägenheten.

Får inte min data förens i nästa vecka och det SUGER! saknar den.

Oj mycket text, jag ligger verkligen efter :) Men blir kanske lite mer text nu framöver så ni kan läsa om hur jag har det.

Förövrigt så ÄLSKAR JAG KÖPENHAMN!

Kommentarer
Postat av: Linnea

DU LEVER MEN DU KOLLAR INTE MIN BLOGG! jag vill ha respons på mitt inlägg om dig TACK.

puss på dig förövrigt!

2009-09-17 @ 18:47:54
URL: http://nelsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0