It Gets the Worst at Night



Pic: H&M Trend (NY!) älskar den!

Lämnat mitt Cv till en del affärer idag. Nu är det bara att hålla tummarna. Blev typ förföljd av en stalker idag på stan. Han gjorde antal kärleksförklaringar och frågade om nummer och massa. Efter varje affär jag kom ut ur så stog han där. haha lite läskigt faktiskt. Sen stod jag och lyssna på han en sista gång och efter att han snackat ett tag så sa jag att jag inte fattade ett skit av vad han sa. Då gick han. haha! Finns så mycket konstigt folk i storstäder alltså:)

Jag och pappa har lagat en alldeles underbar middag. Så är mätt och belåten. Imorgon blir det först att kolla när damlaget spelar match sen spelar pappa och laget efter det. Sen ska vi ut och äta eftersom mamma, mormor, stig och hundarna är här och hälsar på.

Vill bara säga att jag saknar mina fina vänner. Tänker på er varje dag. PUSS

Kommentarer
Postat av: Linnea

saknar dig med hjärtat!

just nu ligger jag i sängen och kolla in DIN blogg ;) blev inget party för mig ikväll, spar mig tills imorgon. Allt är som vanligt här hemma, du har icke missat något speciellt ännu. Imorgon blir det dock utgång, då ska jag skaka lite rumpa för dig också! Allt verkar gå kanon för dig babe, jag kommer snart och hälsar på!

ASLÄCKER topp/klänning förresten! du får börja ta beställningar av mig sen ;) hahhaa.

Love you.

2009-09-19 @ 01:04:55
URL: http://nelsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0