i can't ignore you



Jobbade imorse, åkte hem och bäddade ner mig i sängen och kollade One tree hill boxen, regnet bara öser ner. Nej då får lilla Bella för sig att gå ut och springa. Så ja det gjorde hon. 7 km blev det, bra jobbat bells!
Sedan tog hon en varm dusch och kröp ner i sängen igen.


Jag MÅSTE ha ny DESIGN. hatar min nuvarande för jag har tröttnat något fruktansvärt. Så det ska fixas snarast.

Förresten så flyttar jag till köpenhamn nu snart, orkar inte med halmstad. Så nu vet ni det! Fler bilder sen Fannys Fotografering kommer sen. KYSS

Kommentarer
Postat av: i huvudet på thåström

det var så lite så! jag älskar dina fotografier och du formen du ger dina bilder, du är SJUKT duktig! åh, tack för hjälpen! hitta programmet, ska se om jag hittade grejjerna med. är lite kluven där upp just nu så det kan nog bli svårt, men jag ska försöka :) tack!!



kram!

2009-09-04 @ 05:36:51
URL: http://yellowladie.blogg.se/
Postat av: mikaela

Vad kul Bellis :) När flyttar du?

2009-09-04 @ 17:55:25
URL: http://mikaelaanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

ge mig ditt utseende!!

2009-09-04 @ 18:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0