even better


Pic: leggins H&M, tröja Gina Tricot, Converse, skinnjacka Zara, hatt H&M, väska Gina tricot, smycken H&M, Torget, Glitter och Efva Attling

Min plan på att tröstshoppa gick alldeles ypperligt bra, nu är jag glad igen! haha. Det blev en lång slapp kavaj, en ny ring, skor, t-shirt och ett skit snyggt halsband. Nu har jag precis ätit thaimat. To kill for!
Funderar på att åka hem till halmstad imorgon för att hälsa på mina vänner. Åker tillbaka till köpenhamn i slutet av veckan igen. Kan bli bra, ska fixa lite saker i halmstad med.

Kommentarer
Postat av: anna

otroligt snygg outfit!

2009-09-21 @ 23:05:21
URL: http://annnnnaaa.blogg.se/
Postat av: emma

snyggt som vanligt!

2009-09-22 @ 10:15:27
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: moster jenny

Fina leggins du har jag har oxså dem hihi tror bestämmt att jag var först hihih kram

2009-09-22 @ 22:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0