Don't you let me go tonight


Pic: Yesterdays woorkoutfit

Stoffe ringde igår och sa att vi behövde extra personal igår så jag fick ringa runt till lite kompisar. Lovisa var en ängel som ställde upp. Igår var det svettigt att jobba, galet mycket folk! Men det är alltid kul. Jag jobbade i NY skjorta/blus från H&M Trend, fodrallkläning H&M, väska Gina Tricot, skor Din sko och smycken Lindex, torget och H&M. Slutade vid halv 4. Sen åkte jag och hämtade jocke! Vaknade för ett tag sen, körde hem jocke, han skulle tillbaka till Helsingborg. Nu kommer farmor och farfar, sen träffa frida. Dagen är FULLPROPPAD! ska packa nu innan alla möten!


Kommentarer
Postat av: nathalie

Sv: Haha nice! Köpte dom på Rhodos när jag var nere och jobbade. Älskar dom haha :) Snart flytt för dig Bella? PUSS

2009-09-13 @ 13:02:24
URL: http://nathaliebrandstedts.blogg.se/
Postat av: moster jenny

Hej ;) <3 Fin bloggen är kram

2009-09-13 @ 19:36:01
Postat av: Anna

Bara så du vet hade det ju inte gjort något om du ringde mig.. ;D

2009-09-18 @ 17:10:47
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0