Det måste komma något bra ur allt


Pic: Http://google.se


Ni kanske tycker jag är jätte efter, men jag har ju som ni kanske märkt börjat kolla Prison break och jag är helt fast, jag tänker hela tiden på det och är beroende. mamma och pappa sitter bara och skrattar åt mig när de försöker få kontakt med mig när jag sitter och kollar på det. När jag skriker när det är spännande eller när det händer något bra. haha töntig jag är! Men thats life. Sen skadar det ju inte att micheal är TO DIE FOR! Precis i min smak. haha! Nej som sagt, nu ska jag kolla några avsnitt. PUSS


Kommentarer
Postat av: johanna

har du sett sista avsnittet season 3???

2009-09-22 @ 23:42:09
URL: http://yellowladie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0