vad ska jag skriva, för att du ska bli berörd?






Igår invigde vi det nya cafét Roberts Coffee med en lång fika på 3 timmar(iaf för mig och amanda). Mycket mysigt ställe! Och kameran var självklart med. Sedan blev det mys hemma hos Amanda med idol och massa snack med tjejerna. Sen var det jobb inatt. Rätt roligt folk ute igår, vilket leder till en rolig jobbkväll!

Idag har jag brunchat med frida och snart kommer Linnea hit för att kolla handboll! GO FCK!
Ikväll blir det att gå ut och äta med Frida Broberg och sedan lite utgång och får hoppas på att amanda vill följa med. Ha en bra lördags kväll sötingar. Bloggen kommer lite i kläm när jag är hemma över helgerna då jag vill passa på att träffa mina underbara vänner. Men det hoppas jag ni förstår! PUSS

Kommentarer
Postat av: asp

åh vad fin bild på mig:) lagom blek å så.

2009-10-17 @ 16:38:48
URL: http://fridaasp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Har bara en liten fråga. Hur har du råd med allt? För du bor väl i egen lägenhet i Köpenhamn? Och alla kläder o så? Har du jobb i danmark eller? :)

2009-10-17 @ 22:19:49
Postat av: sofia

Tokfin blogg, älskar dina outfits och bilder, fortsätt och lycka till med bloggandet!kram

2009-10-18 @ 12:20:16
URL: http://likethis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0