use somebody


Pic: jag i sommras

Bjussar på ännu en inte så nytagen bild! Idag har jag käkat en god frukost på espresso med amanda sedan kom frida in till stan och vi tog en fika ute i höstvädret och snackade massa skit! Ska försöka fixa så jag kan byta mina arbetspass helgen som kommer så att frida kan komma och hälsa på mig i köpenhamn:)

Ikväll ska jag kanske träffa joel när han surfat klart! imorgon åker jag tillbaka till mitt andra hem i köpenhamn igen. Bor i en resväska i halmstad! Imorgon kommer bilder från göteborg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart får du alla pengar ifrån, är det bara det du jobbar på helgerna i Halmstad eller har du något annat också? =)

2009-10-05 @ 17:33:23
Postat av: Anonym

snygga brillor! vart är de köpta?

2009-10-05 @ 18:22:51
Postat av: blåbär

hih ja bella hur får du så mycket pengar?? hon säljer blåbär halv tid ju visste ni inte det? he he he

2009-10-05 @ 18:26:56
Postat av: Sara

Vad gör du i Köpenhamn?

2009-10-05 @ 18:51:14
URL: http://lostpersonality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0