Post blue

VILL HA SO MUCHOOO! week 44 är dem i butik och då ska dem bli mina? ja kanske, kanske inte.. Plånboken tål egentligen inte det, men får kanske fråga min snälla pappa?


Yes, första dagen på mitt nya liv har börjat rätt bra! Varit nere på ett stort Köpcenter och sökt två jobb. Ska ringa ett samtal nu till en tjej som jag har fått nummret till angående ett jobb. Hoppas hon har något att erbjuda. Ska laga lite lunch om ett tag sedan gå bort och träna. Tjosvejs

Ps. Blev frågad av frida om jag vill agera mingelfotograf på hennes 18 års fest/middag! Vilket jag vet kommer bli ett hejdundrandes partaj. Självklart sa jag JA. Ds.


Kommentarer
Postat av: Sarah

we have to do some suprise things , eller vad säger du ;)

2009-10-21 @ 15:26:06
URL: http://sarahbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0