one step at a time




Tror ni att jag är lycklig nu eller? Här är typ 1/50 del av bilderna jag framkallade! Helt underbara och jag får nostalgikänslor när man sitter och bläddrar igenom bilderna med händerna. Som på gamla dar..

Har varit och fikat med Sarah, Amanda och Frida. Nu kommer mandi hit, jag ska klippa henne! Och ikväll kommer Amanda, frida, bella och kanske Sarah och Denise hit och kollar idol! Mysigt. Jag kom även på att vi ska ha fotodag alla tjejerna. För jag vill ha kort på mina fina vänner tillsammans. Får la ta självutlösare på någon så jag också få vara med. HA!! Inatt blir det jobb, vilket jag inte är jätte sugen på för tillfället! Suck..

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: åh tack så mycket! :)

2009-10-23 @ 19:06:13
URL: http://blingstyle.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hur många bilder skrev du ut pch vad kostade det ungefär? :D

BRA BLOGG!

2009-10-23 @ 20:19:48
Postat av: i huvudet på thåström

jag älskar dina fotografier! :)

2009-10-24 @ 17:30:29
URL: http://yellowladie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0