Love until we die



Ett stort GRATTIS till världens coolaste, sötaste, roligaste och bästa kusin Albin som fyller hela 8 år idag. Hoppas du har haft en jätte bra dag, och jag önskar jag kunde vara hos dig idag. (vet att du läser detta älskade, och tack för dem fina kommentarerna förra gången, och det gör inget att du stavade fel!:)  Jag älskar och saknar dig!

Ett stort grattis till morfar som fyller 66 år idag också! Du är världens bästa morfar!

Och ett stort grattis till mig själv som har namnsdag idag!

Kommentarer
Postat av: moster jenny

åååååå vad gullig du är Albin kommer bli så glad ska visa honom det imorgon för nu sover han kram

2009-10-30 @ 23:46:47
Postat av: Linnea

han är så söt så att man skulle kunna äta upp honom, lilla albin! ;)

2009-10-31 @ 12:57:48
URL: http://nelsons.blogg.se/
Postat av: i huvudet på thåström

grattis! :)

2009-10-31 @ 16:13:07
URL: http://yellowladie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0