let's get restless baby, come on get crazy with me


Idag tog jag mig friheten och köpte en likadan poncho som Elin från Urban outfitters och en likadan kavaj/skjorta som den snygga danska bloggerskan har från H&M trend.


Även en tygpåse från Systrarna grens och ett par svarta leggins med detaljer på från Gina Tricot!

Idag har jag sprungit runt som en galning på stan och köpt saker till helgen, shoppat saker som jag inte egentligen behöver, frågat mig själv när vintern/hösten kom? Jag höll på och frysa och flyga bort idag,  misslyckats med att laga en omelett(hur man nu gör det) kollat prison break, och börjat packa inför helgen. På måndag ska jag köpa gymkort här i köpenhamn och ta tag i min träning igen. Det behövs vill jag lova, vågar inte ens titta mig själv i speglen längre.

Nu ska jag springa ner till SuperBrugsen och köpa massvis med vin. Tjong

Kommentarer
Postat av: adeline

Måste bara fråga. hur har du råd att köpa allt?

2009-10-01 @ 20:16:59
URL: http://adelaiide.blogspot.com
Postat av: adeline

Okej :) najs, för ja tänkte liksom HELT GALET VAD MYCKET TJEJEN SHOPPAR ;D hehe snygg kavajen var ;)

2009-10-01 @ 21:30:51
URL: http://adelaiide.blogspot.com
Postat av: mathilda

Gaaalet snygg poncho, jisses! Gillar tygkassen med :)

2009-10-02 @ 11:27:17
URL: http://mathhildaa.blogg.se/
Postat av: Ellinor

fy så snygg kavaj! verkligen, fortsätt shoppa du inspirerar :)

2009-10-03 @ 18:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0