Kors i taket


Pic: Jag för typ ca 2-3 år sedan!

Oj känner ni igen mig? Det var några år sedan. haha! Sitter och kollar igenom gamla bilder, massa mappar på gamla ex, mobilbilder, festbilder, cambilder och ja you name it. Jag sa senast idag att jag inte varit SÅ fjortis som de som är det nu, men shit jag tar nog tillbaka det! haha.

Iaf, har haft en jätte mysig dag med min bästa Fredrik idag. Du är för underbar och får alltid mig att skratta tills jag får ont i magen. Hann även träffa mandi med. Haft en åthelvetes tågresa till halmstad imorse. Aldrig mer kommunalt typ!

Imorgon bär det av på äventyr. Men kan tyvärr inte säga vart eftersom jag vet att bella läser så det får ni reda på när vi kommer hem på söndag. Så ha en toppen helg, för det ska vi ha! PUSS GODINGAR

Kommentarer
Postat av: Julia

din blogg är grym :) väldigt inspirerande!

2009-10-03 @ 20:45:17
URL: http://endastjulias.blogg.se/
Postat av: Evelina

Såg dig inne på Zara i göteborg i lördags, lika fin i verkligheten som på alla dina bilder:) kanoon blogg!

2009-10-08 @ 00:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0