ibland känns det lättare att vara ensam, än att vara två


Fotograf: Jag, Isabella andersson, Modell: Albin 7 år (söta söta kusin)


Blir alldeles glad i kroppen när jag ser dessa bilderna sen i somras. Ser sådär gamla ut och precis hur barn ska ser ut på sommaren, springandes halvnakna med lite sårskorpor här och var. Sen att hans lockar är något helt underbara är ju också en sak som bör påpekas!

Idag ska jag framkalla 200 kort under året med med min systemkamera. Allt ifrån fotofraferingar till partypics till outfitbilder ska få pryda en hel vägg här hemma hängandes på en lina uppsatt i klädnypor! Fint och personligt säger jag! Så babes, ni är många som kommer pryda min vägg nu!


Kommentarer
Postat av: Denise

Åh va spännande! :D

2009-10-15 @ 15:45:36
URL: http://deddenisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0