I had to find you, tell you I need you



Musiken är på högsta nivå, jag går i mjukiskläder och städar hela lägenheten! Duktig jag är. Ska laga lite mat snart. Sen ska jag pyssla lite och göra lite smycken. Det ni!
Mycket bloggande blir det nog idag, har typ en del att visa. Tjena!


Svar på frågan angående hur jag komunicerar här nere i Köpenhamn;

- Jag pratar svenska, men har börjat lära mig lite danska så man lägger väl in lite danska ord här och var. Danskarna är rätt duktiga på att förstå svenska och om man koncentrerar sig så är inte danska så JÄTTE svårt. Innan jag flyttade hit så förstod jag knappt ett ord, men det gör jag nu! Det går absolut framåt:)  

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag saknar dig! Och vara mysklädersdagar!!

2009-10-12 @ 14:55:19
Postat av: julia

den bilden är så fin!



xoxo

2009-10-12 @ 16:04:07
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: moster jenny

;)

2009-10-12 @ 18:00:26
Postat av: Jenny

Har du fixat jobb än? Finns ju hur mga klädbutiker som helst att välja på=) lätt som svensk har jag hört?

2009-10-12 @ 18:01:58
Postat av: Linn

Åh! Det är så det ska vara! Fattas bara ett halvt glas rödvin och en desperat blick så har vi en Bridget Jones!!

2009-10-13 @ 10:58:48
URL: http://linn-linuspalinjen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0