Hur ska man älska någon som har älskat nån förut?




Leggins och t-shirt Gina Tricot, kofta Tiger of Sweden, Kavaj Second hand, poncho Urban Outfitters, skor H&M (NYA!) Armband och halsband egengjorda(NYTT)

Såhär har jag trallat runt på stan idag! En svartvit leopardpälsjacka för 200 DDK(varför inte liksom?), en ring(den på sista bilden), skinnhandskar och ett tufft hårband fick följa med hem! Varför finns det inte stopp i min shoppingvärld?

Jaja, nu ska jag pyssla vidare och kolla halv 8 hos mig!

Kommentarer
Postat av: Fridis

S: haha ;) , PUSS på dig

2009-10-14 @ 20:21:12
URL: http://fridabroberg.blogg.se/
Postat av: moster jenny

Hej snygging såg Gustav på kort i bakgrunden hii va gulligt att du har med det på honom till Köpenham kraaaaaaaaaam din Moster <3 <3 <3

2009-10-14 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0