It Gets the Worst at Night



Pic: Bjussar på två ecopics från stockholm (tjena det var länge sen min  bästa vän hatten var på)


Oj vilken hemsk natt jag har haft. Drömde hemska mardrömmar och kunde inte sova, så låg vaken med alla lampor tända och kollade på oc. Sovit kanske 3-4 timmar högst. Sen började taknarna flyga iväg om vad jag skulle göra om det kom någon, vem jag skulle ringa. Jag menar, jag själv i en huvudstad i ett annat land. Herre min skapare, inte ofta man vill att det ska bli morgon. Jag är ju mörkrädd som jag vet inte vad.

Idag ska det fixas och donas inför helgen då jag och Frida Broberg ska kidnappa vår vän Bella för en liten överraskning över helgen. Så kan inte berätta vart vi ska eller vad vi ska göra. Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Julia

vart har du köpt nitarmbandet?:)

2009-10-01 @ 14:05:56
URL: http://vikbergjulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

grymt söt!!

2009-10-01 @ 21:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0