Det är svårt att hålla tyst när alla frågar hur det går


|Kavaj Secondhand, Harembyxor H&M Trend, Skor Din sko, Linne H&M |

Nu ska jag in till stan och kanske lämna in mitt cv på någon trevlig affär och försöka hitta något att ha på mig på sensation. Ha en trevlig onsdag så hörs vi sen!


Angående inlägget nedan då jag skrev " shit vad fet jag har blivit". Jag menade inte att jag tycker att jag är fet på det sättet. Men jag har tränat konstant i hela mitt liv. Och nu har jag inte gjort det på några månader. Och självklart ser jag skillnad och har gått upp i vikt. Muskler har blivit fett. Och jag tar därför tag i det och börjar nu träna igen eftersom jag inte trivs i min kropp nu då jag ser en stor skillnad. Kanske var dåligt skrivit och jag tänkte inte mig för. My bad! Ingen är perfekt och alla har vi våra komplex, vare sig dem är små eller stora!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0