Blood dem out





Just four smal pictures from the coldplaytrip in Stockholm this summer!

Okej, här med förklarar jag en ny bella som kommer till jorden imorgonbitti! Imorgon ska jag söka jobb, en början på att bli smal, en början på att bli brun och en början på att inte sova bort mitt liv.
Jag sa i somras då jag jobbade som mest att jag vill ta ca 2 månaders ledigt och absolut inte göra någonting för att känna av friheten av att ha tagit studenten. Så, nu är det gjort! Tack för den här tiden sängen, tv:n, datan och ett ohälsosamt liv. HEJ nya liv! Bara för att jag börjar mitt nya liv imorgon så betyder det ju inte att jag kommer börja jobba imorgon, men jag ska söka och ge mig fan på att jag ska få ett jobb! Har letat jobb nu ikväll., hhittat en sida där det finns jätte mycket lediga jobb här i köpenhamn. Finns inte så jätte mycket som kanske tilltalar mig, men vafan, nu får jag tänka "ett jobb är ett jobb". SKA ha ett jobb snart, om det så ska vara i nettoaffären som ligger 20 meter ifrån min lägenhet(dem söker faktiskt jobb, haha).
Jag tror att jag har lite smått gått och blivit deppig, saknar mina vänner något otroligt, det är dem som får mig att vilja lyckas och dem inspirerar något otroligt. Ni vet vilka ni är.

Det var när min underbara vän lovisa ringde från tyskland idag och sa att hon älskar och saknar mig, och sms:et jag fick från amanda som fick mig att tänka till och få nya krafter! Ni är helt amazing.

Träningen ska bli en del utav mitt liv igen! jag som tränade så mycket innan. Kanske saknar jag handbollen lite?
Jag förstår inte riktigt att jag kan ha så mycket motivation och tankar i huvet hela tiden men jag agerar inte? Vad är det för fel?

Äsch, denna blogg är egentligen inte så personlig och djup, men ibland är det skönt att skriva av sig och få ut det!


Kommentarer
Postat av: sofia w

Lycka till med jobbsökandet! :)

2009-10-20 @ 18:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0